wtorek, 29 lipca 2008

Konkurs z cyklu "Mój scraplift" - Kamelia37


Zakończył się konkurs z cyklu "Mój scraplift" - Kamelia37
szczegóły - TUTAJ


1 miejsce - Evcia



scraplift, oryginał: SCRAP KAMELII
CREDITS:
tło: vka_my_first_flowers_paper05
kólko z cyrkonii: MissVivi_HomeSweetHome_Strass04
napis na agrafce: lcc-Valentine Charm
ramka serce: JPo
różowe serduszko: Priscilla Rocha_E06
łańcuszek z serduszkami: DAC_loveisintheair_melo_heartsonchainred
glitterkowe kólko: glitter circle2 by Monika69
kólko zrobione z cyrkonii pedra rosa escura redonda

tło zielone - paper3_june-AG


---


2 miejsce - doniar


scraplift oryginał
tło-moje
sznureczek serduszka na sznureczku serduszko z materiału guzik-moje
serduszko ramka (zmieniony kolor)- folies_freebie_by_digiscrap_ch
cyrkonie wokół- sita dark essence
gilterowe koła- Monika69
zawieszka z kokardką (zmieniony kolor)-Joey_fermoir
koło szyte ściegiem- MonqueG
czcionka- kaufmann BD
---

3 miejsce - JPo

scraplift - oryginał Kamelii
wszystko zrobiłam sama
czcionka - ALS Script

---

3 miejsce - mar_ka


oryginał - TUTAJ
Tło, serca, zszywka - Freebie-Tout_en_nuances-by-Nini-lolo
Serce druciane Sznurek długi – autor nie znany
Serce ginterkowe - by_MirkaK
Serce tekturowe - valgouveia_kitgrazi_heart
Serce na sznurku – AmelieScrap (przekolorowane)
Sznurek - MissVivi_Kit_Denim_Ficelle
Sznurek okrągły - FA_BRN_Freebie
Napis - curly_by_aprilmouse przekolorowany
Ramka serce - Myo-joie de vivre (przekolorowane)
Ramka z kółeczek Kawouette (przekolorowane)

-

0 komentarze: