niedziela, 25 stycznia 2009

Konkurs z cyklu "Mój scraplift" - monikasatur


Zakończył się konkurs z cyklu "Mój scraplift" - monikasatur

szczegóły - TUTAJ


1 miejsce - kamelia 37




wszystkie kokardki i ramka z zestawu "Urodziny w Skraplandii" i "Święta w Skraplandii"
drucik - JPO
reszta moja

---

2 miejsce - ewcia24



oryginał monikisatur
credits
serduszka, jabłko - Delmik Design_Caprice Of Love_pp
wstążeczki - Mega Zestaw "Urodziny w ScrapLandii"
reszta moja

---

3 miejsce
bryśka, M0rD3CzKa, iwona_m_s, Eva, natesia, basia.sz


bryśka

wszystko moje

---
M0rD3CzKa

dwie wstążki z zestaw u świeta w scraplandii i urodziny w scraplandii
guzik - urodziny w scraplandii
reszta moja

---
iwona_m_s

tło by Kospeta - Vánoční
zawijaski, diamencik, ramka druciana, śnieżynki, miś - JPo
maska z internetu
zdjęcia moje

---
Eva

reszta moja zrobiona
za pomocą tubek z programu PSP

---
natesia

wstążki, kokarda (ciut niektóre przekolorowane) - z zestawów świątecznego i urodzinowego SL
kwiatek, misie - zestaw urodzinowy SL
reszta moja

---
basia.sz

guzik,wstążki zestaw urodzinowy Scraplandii
reszta moja

---



credits
serduszka, jabłko - Delmik Design_Caprice Of Love_pp
wstążeczki - Mega Zestaw "Urodziny w ScrapLandii"
reszta moja

---

0 komentarze: