wtorek, 26 maja 2009

Konkurs "Mój scraplift" - JPo

Zakończyło się glosowanie w konkursie "Mój scraplift" - oryginalem byla praca JPo, oto ona -

wszystkie elementy JPo

I miejsce - leemonca

Scraplift JPO
wszystko zrobiłam sama,
czcionki: LainieDay, Nueva STD

II miejsce - monikasatur i vvia

credits
oryginal JPo
czcionki - flower ornament, ms michno, Monotype corsiva
reszta moja

oryginał - JPo
koronka - Bryśka
kokarda - Darhena
kwiatuszki z koronki - Monika69
piórka - Tiramisu
aniołek - Marbella
biały kwiatuszek - Marbella
leżący aniołek - PetitLips
trawka - Evercila, Muriel1326
liść - DitaB
zszywka - MaChabine
czcionka - Harfa, Arial
reszta - moja

III miejsce - natesia i ewa25

lift pracy JPo
kwiatki - zestaw wiosenny SL
reszta moja


oryginał JPo
kwiatki(przekolorowane) by violine
trawka zestaw wiosenny SL
gałązki, foto moje
reszta by kirstys


serdecznie gratulujemy

nowy konkurs ogłasza leemonca

...ScrapLandia Team

0 komentarze: