wtorek, 9 czerwca 2009

Wyzwanie tematu - maj 2009

Zakończyło się wyzwanie tematu - maj 2009 - "...bo we mnie jest seks..."


I miejce - M0rD3CzKa, sfxtita

M0rD3CzKa

gałązka,wstążka-sl_wiosna_w_scraplandii
reszta moja
czcionka-Times New Roman
tekst piosenki- z filmu "Piętro wyżej" z Eugeniuszem Bodo, który ją śpiewał... a autorem jest najprawdopodobniej E. Schlechter

sfixtita

Credits
Tła walentynki SL
Elementy z Zestaw NEWSPAPER- gazetowy zawrót głowy by_bryska
SSLisa - Rose Boudoir - Love Hanger

II miejsce - vvia (1), doniar, olenkamalenka, monikasatur
doniar

wszystko moje
czcionka luna bar

olenkamalenka


vvia1

dodatki - Bellisae "Endless Love"

monikasatur

credits
kwiatki - Sacramenty w ScraplLandii
czcionka fiolex girl
reszta moja

III miejsce - JPo

inspiracja - Grandma's Girl by bbe
wszystko zrobiłam sama
czcionka - Susie's Hand
zdjęcie - kamelia37
...ScrapLandia Team

0 komentarze: