sobota, 15 sierpnia 2009

Wyzwanie Mapki - lipiec 2009

Zakonczylo sie wyzwanie mapki - mapka autorstwa bryski
1 miejsce - monikasatur

credits
mapka brysi
czcionka franklin gotic demi,
reszta moja

2 miejsce - jolagg, ewcia24, EvA,

mapka by bryśka
wszystko zrobiłam sama
czcionka Arial



wg mapki bryśki
sznurek - JPo
kwiatek - Sunny Day by Bel Vidoti
czcionka - Papyrus
zdęcie mojego M - Seba

mapka autorstwa Bryśki

tasiemka Maelia_Add-onMonJardinEnchante_Elements
reszta moja
czcionki Seraphic Organism, Courier New, CandysHand

3 miejsce - vvia, Izak1979, M0rD3CzKa, leemonca, Polaa (1), doniar, ewa25, Bibi-, iwona_m_s
vvia,

wg mapki Brysi
tubka słonecznik - Danryba
reszta - moja
czcionka - Mistral

Izak1979,

ramka - lato w SL
tło (przekoloryzowane), WA, Wstążka - JPo
kółka (przekoloryzowane) - Jolagg zestaw liliowy

M0rD3CzKa,

wg mapki Bryśki
wszystkie elementy moje

leemonca,

mapka by bryśka
wszystko moje
czcionka:Times New Roman

Polaa (1),

Credits: wg mapki bryśki
Wszystko wykonałam sama.
Czcionka: Sylfaen

doniar,

mapka Bryśki
wszystko moje
czcionka DCwri

ewa25,

mapka Brysi
zestaw Naranja by Lulu

Bibi-,

mapka by Bryśka
BLdesign Little pirate
czcionka Microsoft Himalaya

iwona_m_s

ramka - brysia
kółka - www.lilydesign.blogspot.com
tło, kwiatki - JPo
czcionka PSP
zdjecia moje
...ScrapLandia Team

0 komentarze: