poniedziałek, 9 listopada 2009

Wyzwanie Tematu - październik 2009

Tematem na ten miesiąc bylo :

Moje miasto wczoraj i dziś....


I MIEJSCE - jolagg

tło i ramka Manue
foto ze strony mojego miasta
czcionka Maszyna AEG


II MIEJSCE - Polaa(2)

Credits:
Wszystko wykonałam sama.
Instrukcja zdjęcia przechodzącego w rysunek JPo (dostępna na jej blogu). (Dzięki Asiu że mam gdzie się uczyć).
Pomysł z mapą zgapiony od Leemonki
Czcionki: Gramond, BickhamScriptFancy2
Foto:ze strony stock.xchng


III MIEJSCE - Polaa(1), Bibi-, red-artist(1)

Credits:
Wszystko wykonałam sama.
Instrukcja zdjęcia przechodzącego w rysunek JPo (dostępna na jej blogu). (Dzięki Asiu że mam gdzie się uczyć).
Czcionki: Gramond, BickhamScriptFancy2
Foto:ze strony stock.xchng


credits
kolorowe zdjęcia ze stock.xchcg
czarno-biała pocztówka (przerobiona) ze strony:
http://www.poznan4u.com.pl/turysta/pocztowki/old008.jpg
tło JPo
czcionka Rod, onetrickTony trial


czcionka: Amherst
zdjęcia stare: autor nieznany
zdjęcie nowe: moje
tekstura: autor nieznany
...ScrapLandia Team

0 komentarze: