piątek, 11 czerwca 2010

Wyzwanie koloru - maj 2010

Zakonczylo sie wyzwanie koloru - Kolory w tym miesiącu to biały, żółty i zielony
I MIEJSCE - JPo
wszystkie elementy zrobiłam sama
czcionka - Century Gothic
tekst - Marian Hemar 

II MIEJSCE - bryska, jolagg, Izak1979, monikasatur
bryska
wszystko moje
czcionki 28 Days Later oraz Dali 
 
jolagg
credits:
zestaw "Wiosna" by vvia
czcionka Century gothic, round
cytat Jean-Paul Sartre 

Izak1979
wszystkie elementy zrobiłam sama
czcionki Vibaldi i Cacepiony
maska nie wiem czyja
praca jest liftem pracy Bellanutki
http://czarymarywpsp.blogspot.com/

monikasatur
wszystko moje, czciona battered cooper
 
III MIEJSCE - iwonakra3, Bibi-, betip, vvia, Polaa, mar_ka 
iwonakra3
 liscie-Pour Toi_Aurelie
maska Jola800
zonkil-easter_by_Marzena
czcionka-VTC Tribal
Wa-Teresa152
zdjecie- moje

Bibi
credits
collab stb lilibule, mai, florju, Mel Crea
czcionka Arial

betip

 
wszystkie dodatki są z zestawów Joligg - zestaw nostalgiczny i zestaw liliowy
fotka moja 

vvia
Blue Memory - ChaanaScrap 

Polaa
 Credits: Tło zrobiłam używając maski -Worn paper overlay grungy, kleksy za pomocą zdjęć z stock.xchng. Ramka, tasiemka, foto - moje.
Czcionka: Hassle (BRK)

mar-ka
zestawy PST Tears, Touch Of Spring
czcionka Bartłomiel Gil
 


...ScrapLandia Team

0 komentarze: