poniedziałek, 22 września 2008

Konkurs z cyklu "Mój scraplift" - doniar


Zakończył się konkurs z cyklu "Mój scraplift" - Doniar
szczegóły - TUTAJ


1 miejsce - JPo
wszystkie elementy - JPo
czcionka - Porcelain
zdjęcie - Kamelia

---

2 miejsce - vivolita


tło+ramka+fotka - moja
tło lasu - Autumn by Olga Unger
korale - The underwater by Olga Unger
zawijasek /przekolorowany - clnsdfreebie
kartka - wycięłam ze zdjęcia ze stock.xchng i przekolorowałam
czcionka - Porcelain
serwetka - anka27

---

2 miejsce - betip

tło (lekko zmodyfikowany - nałożony gradient),
ramka, papier, róża, listki, zszywacz, koronka - JPo
korale - The underwater world
serca - nie znam autora
foto - moje

---

2 miejsce - basia.sz


tło Lainey_SummerHeat_Papers
stara kartka, serwetka JPo
ramka charmeuse
róża, listki moje
czcionka Rege Italic LET
---

3 miejsce - bryśka



dodatki - bryśka
czcionka porcelain
---

3 miejsce - natesia

http://images28.fotosik.pl/273/336fd2f3574bd067.jpg
wszystkie elementy - natesia

---

wyniki są z godziny 00:00 głos oddany po tym czasie nie został uwzględniony
-

0 komentarze: