poniedziałek, 8 września 2008

Wyzwanie Elementu - sierpień 2008




Zakończyło się sierpniowe Wyzwanie Elementu
szczegóły - TUTAJ


1 miejsce - olenkamalenka


myszki, kwiatki, rama- JPo
tło- zestaw mmscraps-backyard-ap
czcionka- Comic Sans MS

---

2 miejsce - vivolita i kamelia37




zestaw - Under the Apple tree by Jofia Devoe
czcionka - ChickenScratch AOE
zdjęcia - moje


Tło w kropki - vka_sweet_honey_paper13 zmieszane z tłem JPO
większość kwiatków i literka G - JPO
reszta kwiatków i biedronka - waterlooproject
motylek - easy-share butterfly
napis na serduszku - by manu70
sznureczek - KitATimetoRemember_Barbante1
reszta moja
---

3 miejsce

JPo, doniar, jolagg i iwona_m_s




wszystkie elementy zrobiłam sama
czcionki - Century Gothic, BickhamScriptFancy2, WISHINGTYPE
zdjęcie - Kamelia




wszystko moje
czcionka JaneAusten




Zestaw Juste-une-etincelle-Bellisa http://lescrapdebellisa.blogspot.com
zestaw Amelie Scrap_Summer Kit Alike
maska na zdjęciu JPo
czcionka courier


tło przekolorowane ze str. www.irenealexeeva.blogspot.com
ramka z dodatkami zestaw cluster Always naliaramki\
amka przekolorowana (na krawędziech pracy) by Monika69
czcionka PSP
---

0 komentarze: