poniedziałek, 19 października 2009

XXVII EDYCJA GWP

mar_ka

Tła, ramki, wstążki, sznurówka, liście - JPo
Nawiasy- FanetteDesign
Kwiatki- pouyou_petitnavire_przekolorowany
Nasionka - mystique_words_
Czcionka- Marcin drukowane
Zszywka - ameliescrap_streetstory
Plamy cekinki moje


Bauetka

tło - "Oh autumn" Agnesingap
ramka - "The colors of autumn" Nessska&Amisza;
ludziki kasztanowe - Emka
kasztany - bryśka
listki, śrubka, cegiełki - JPo
czcionki - Bell MT, Cornet Script
fotki moje


brysia

czcionki
Gipsy Rose i Georgia
reszta moja ( oprócz zdjęć M-a)


bryśka

wszystko moje
czcionki Maszyna AEG, doodel robiony kiedyś z czcionki chyba Border Corners


JPo

scraplift - kisses by Tinker Betty
wszystkie elementy zrobiłam sama
czcionki - Century Gothic, VNI-HLThuphap
zdjęcia - olenkamalenka z SL



...ScrapLandia Team

0 komentarze: