poniedziałek, 12 października 2009

XXVI GWP


JPo

inspiracja - "You are so Beautiful girl" by Nath34
wszystkie elementy zrobiłam sama
czcionki - Scriptina, Century Gothic
zdjęcie - iwona_m_s


Jolagg

Foto - iwona_m_s
mapka Youandi
czcionki Americana, Nioubes Light,
reszta moja


Bryśka
wiersz z tej strony
dodatki moje
czcionka Monotipe Corsiva


Olenkamalenka

inspiracja Mord3czka
czcionka Garamond


mord3czka

scraplift pracy z tej strony
wstążka-zestaw Walentynki w ScrapLandii
deseń-PSP
reszta moja
czcionki-Lucida Sans Unicode,Georgia
cytat- Sauvajon,
zdjęcie mojej kuzynki z mężem


red-artist

inspiracja -praca mord3czki
czcionki - ballroom tango, amherst
tekstura - autor nieznany


Mord3czka
inspiracja pracą z tej strony
zdjęcie,tło,piasek,mewa - moje
reszta JPo
czcionki-arial i Georgia


leemonca
wszystko zrobiłam sama
plamy z kawy - pędzel Coffee_Stains_Eliseos
czcionka - Laine


Izak1979

ramka - JPo
reszta - SkyScraps -Mou











...ScrapLandia Team

0 komentarze: