wtorek, 17 lutego 2009

Konkurs z cyklu "Mój scraplift" - kamelia37


Zakończył się konkurs z cyklu "Mój scraplift" - monikasatur

szczegóły - TUTAJ


I miejsce - setsuna



scraplift Kamelii37
Dodatki:
Tło - annamaria323
pozostałe elementy własne

*****

II miejsce - monikasatur


credits
oryginal kamelia
czcionki chopin i wydzieranki
rozblyski- tubka psp
reszta moja

*****

III miejsce - marlena i Pola

marlena



scraplift Kameli
Materiały:
Płotek i trawa –z zestawu -summer_in_a_village_el_by_Rin@
Tło , biedronka _ JPo
Listki i kwiatki żółte z zestawu –jerni
Listki i płatki , motylek -Vintage by Zalinka-elements
Serduszka – ditab
Gerbera- tuba misted- nieznany
Foto- Eryk- moje

---

Pola



Credits:
Scraplift Kamelii
Kwiaty i listki - zdjęcia moje, netowe i z stock.xchng
Trawa - Tinette
Reszta - moje
Czcionki : Champagne, Bartłomiej Gil

*****





0 komentarze: