niedziela, 8 lutego 2009

Wyzwanie Mapki - styczeń 2009

MapkiZakończyło się styczniowe Wyzwanie Mapki
mapka ze strony Pencil Lines a autorką jest Michelle Filo
szczegóły - TUTAJ


1 miejsce - doniar


Wszystko moje
czcionka curier new

---

2 miejsce

basia.sz, Pola, iwona_m_s

---

basia.sz



wszystkie elementy moje

---

Pola



Całość z zestawu Caprice of Love II
Siatka - choubinette


---

iwona_m_s

wszystkie elementy moje


3 miejsce

doniar, Bibi, jolagg, molest, marlena

---

doniar


wszystko moje
czcionka Perpetua


---

Bibi


zestaw Poesie By Choubinette
tag mój

---

jolagg


foto ptyskoweciacho
WA Tinette
template sketch 112
"The Glamor Attitude" by Elodie0212

---

molest


zdjęcia, tło, płotek moje
ramki, gwoździe, zakładka - JPo
stokrotka by mycrewette
czcionka maszyna Royal Light


---

marlena


Wózek, guzik,wstązeczka -Little Boy Blue Collection
Tło- ditab baby papers
Bocian-Design By Ginger
Reszta moja


---

0 komentarze: