niedziela, 8 lutego 2009

Wyzwanie Tematu - styczeń 2009

Zakończyło sięstyczniowe Wyzwanie Tematu - Aaa kotki dwa...
szczegóły - TUTAJ


1 miejsce - doniar


wszystko moje
biały dodel pędzel ps autora nie znam Sad
czcionka Jane Austen i Perpetua

---

2 miejsce

bryśka, mar_ka, Anna Otkińska

---

bryśka


wszystko moje
czcionka Times New Roman

---

mar_ka


Foto Bryśka
Tło – fanette, m.m_theblues_paper
Motylek- fanette_sofresh
Gwiazdy – un autre monde by petit moineaux
Wstążka- Choubi_Adventure_Zone_Ruban
Szwy - JPo
Kwiatek - BA_PoppiesSampler
Liście- BVS Sunny Day
Guziki- fanette_sofresh
Cekiny - Kalanice-plaisir d'hiver
Guzik - SL_urodziny_w_Scraplandii
Kamień -mycrevette_enzo
Nawias - plaisirhiver_loloden
Doodole - LilyDesigns_LIB_hearts
Alfabet - plaisirhiver_loloden


---


ispirowałam się pracą Delmik design
Drewniane zabawki pochodzą z http://www.sxc.hu/index.phtml
Wszystkie pędzle pochodzą z http://browse.deviantart.com/
tło drewniane http://www.cgtextures.com/
Reszta elamentów moje

---

3 miejsce

M0rD3CzKa, iwona_m_s, kamelia37

---
M0rD3CzKa


zestaw- Delmik_Design_Dreamer's stars

---
iwona_m_s



credits
zestaw - Delmik_Design_Dreamer's stars (przekolorowany)
tło niebieskie - www.bmwdesigns.blogspot.com
tło beżowe JPo
zdjęcie moje

---

kamelia37


do zrobienia tła wykorzystałam tło - Chaos Lounge Creations, nani_papier, Flergs_DTD2_Mini_Paper1
chmurki - chriscrap_nuage
doodel - bannw_SparkleUp_Freebie1
gwiazdki na sznurku - bonneanneebypetitmoineaux
ramka - JPO
latarenki, wstążka, piórka - Delmik_Design_Dreamer's stars_el_2
czcionki - arial, bahamaslight, EFN Gedeon
fotki - moje



---

0 komentarze: